U Srbiji je nova generacija modela i30 dostupna sa trocilindričnim turbo benzinskim motorom male zapremine 1.0T-GDi, koji je uparen sa šestobrzinskim manuelnim menjačem, koji obezbeđuje dinamičnu i efikasnu vožnju. Osim benzinskih motora, u ponudi su i novi dizelski agregati, zapremine 1.598 ccm.
Ono što izdvaja novi i30 na srpskom tržištu je bogat paket osnovne opreme koji obuhvata:
AEB - sistem za autonomno kočenje u hitnim situacijama, LKAS - sistem za upozorenje i asistenciju prilikom nenamerne promene kolovozne trake, FCWS - sistem upozorenja o mogućnosti sudara sa prednje strane, DAA - sistem upozorenja vozača na umor, HBA - Automatsko paljenje dugih svetala, STOP&GO sistem, Tempomat...
Treća generacija modela i30 izgrađena je na osnovama koje Hyundai Motor kompanija razvijala u poslednjih 25 godina u Evropi. Osmišljena je u tehničkom centru Hyundai Motor Europe u Russelsheimu, u Nemačkoj. Proizvedena je u Nošovicama, u Češkoj, a testirana na Nirburgringu. Nova generacija model i30 ima za cilj da nastavi uspeh prethodne dve generacije modela i30 koji su od 2008. godine prodate u više od 800.000 primeraka u Evropi.
Nova generacija modela i30 poseduje prefinjenu i elegantnu liniju, koja teče prirodno, od prednjih svetala, celom dužinom do zadnjih LED svetala, koja su savršeno uklapljena u celinu.LED prednja svetla sa tri projektora (kratka i duga) u kombinaciji sa vertikalno postavljenim LED dnevnim svetlima, naglašavaju jak vizuelni identitet. Da bi se ovaj izgled dodatno upotpunio, prednja svetla za maglu su integrisana u usisnicima za vazduh. Zadnji spojler crne boje poboljšava aerodinamiku i čini da nova generacija modela i30 izgleda još dinamičnije i kompaktnije.
Preporuči nas: