Šta nije pokriveno?
Sledeće stavke se smatraju odgovornošću kupca i nisu pokrivene garancijom, osim ako je neispravnost nastala zbog materijala ili izrade:
- Normalna usluga održavanja
- Normalna zamena ili podešavanje servisnih stavki kao što su sijalice, filteri, brisači, komponente kočnice, balansiranje točkova itd.
- Oštećenja ili normalno habanje ili izbledelost boje, presvlake ili ukrasa
- Oštećenje ili kvar kao rezultat
- Nepažnje ili nepravilnog održavanja kako je navedeno u Uputstvu za upotrebu
- Zloupotrebe, nesreće, krađe ili požara
- Upotrebe neodgovarajućeg ili nedovoljnog goriva, tečnosti ili maziva
- Modifikacije, prepravke, neovlašćene promene ili nepravilna popravka
- Bilo koji uređaj i/ili dodatna oprema koju je instalirala bilo koja druga strana osim Hyundaija
- Male nepravilnosti koje nisu prepoznate kao nešto što utiče na kvalitet ili funkciju vozila, kao što su mala buka ili vibracije
- Trke ili takmičarskog događaja (takmičarski događaji se definišu kao formalne ili neformalne vožnje na hronometar, takmičenje sa drugim vozilom ili bilo koja abnormalna primena stresa na vozilo ili njegove komponente)
- Gume: za njih garantuje proizvođač guma, a garanciju daju njihovi distributeri i predstavnici maloprodaje.
- Svako vozilo ili komponenta koja je oštećena usled nesreće, požara ili drugih uzroka, ili se pokvari zbog pogrešne upotrebe, nemara, izmene ili preopterećenja iznad navedene težine vozila, ili je korišćena u druge svrhe od onih koje su opšte prihvaćene aplikacije za koje je dizajnirana.
- Svake popravka robe ili popravke koja nema nikakve veze sa defektom nekog dela
- Loma stakla, ogrebotine, osim ako se ne predoče ubedljivi dokazi koji potkrepljuju tvrdnju da je lomljenje bilo neupitno zbog greške u materijalu i/ili izradi
- Defekta u opremi, uređajima i dodacima koji nisu specificirani, isporučeni i/ili montirani na vozila od strane proizvođača i kvarovi koji su rezultat upotrebe takvih nespecificiranih uređaja i pribora
- Zabrinutosti i/ili teškoće koje se generalno ne prihvataju kao uzrokovane nedostatkom u materijalu i/ili izradi, a koje se dešavaju samo u veoma specijalnim situacijama kao što su:
- Blagi zvuk ili vibracija za koje se ne prepoznaje da utiču na kvalitet funkcionisanja vozila.
- Blago curenje ulja ili slično oko pakovanja i/ili uljnih zaptivki koje ne izaziva značajnu potrošnju ili kapanje ulja.
- Razmaci između panela koji su u granicama koje je odredio proizvođač.
- Defekti spoljašnjeg izgleda kao što su boja, hrom i ukrasi koji nisu vidljivi osim ako se ne uvećaju posebnim sredstvima.
- Gubitak zbog nekorišćenja vozila, gubitak vremena, gubitak ili oštećenje lične imovine ili prihoda, neprijatnosti i druge posledične štete kao što su troškovi goriva, telefona, putovanja, smeštaja i iznajmljivanja automobila.
Molimo vas da uvek proverite naše odredbe i uslove u vašoj garantnoj knjižici za iscrpnu listu stavki koje nisu pokrivene našom garancijom.