• Vrednost Hyundai Motor brenda nastavlja da raste i sada se nalazi na 35. poziciji najnovije Interbrandove svetske rang liste vrednosti brendova
• Brend je dostigao vrednost od 12,55 milijardi dolara, što je uvećanje za 11,1% u poređenju sa 2015. godinom
• Kompanija Hyundai Motor se nalazi na šestom mestu globalne automobilske rang liste, ispred kompanija Audi, VW, Nissan i Porsche
Hyundai Motor je 35. najveći brend u svetu, prema najnovijoj rang listi koju je objavila specijalizovana kompanija ,,Interbrand’’. Na tu poziciju je dospela prestizanjem četiri renomirana brenda u proteklih godinu dana.
Uprkos još jednoj godini punoj izazova za automobilsku industriju, globalna vrednost brenda kompanije Hyundai Motor je porasla za 11,1% i dostigla vrednost od 12,55 milijardi dolara, čime je kompanija obezbedila svoje mesto među najvećim brendovima na planeti. Korejska kompanija je takođe napredovala za jedno mesto i to na šestu poziciju u svetskoj automobilskoj industriji. Našla se među prvih 10 brendova, ispred komapanija Audi, Volksvagen, Nissan i Porsche, kao i na četvrtoj poziciji najvrednijih brendova iz oblasti automobilskih brendova.
Hyundai Motor konstantno održava prodaju od pet miliona jedinica, što je u mnogome potpomognuto uspešnim lansiranjima modela Creta , Sonata i Tucson. Istovremeno, Hyundai Motor jača svoju poziciju modernog premijum brenda kroz razdvajanje i različitost Hyundai i Genesis brend identiteta. Očekuje se da kompanija Hyundai Motor postigne još bolje rezultate svojim hibridnim-električnim modelom vozila IONIQ, kao i novim modelima visokih performansi, sa oznakom ,,N’’.
Gospodin Wonhong Cho, izvršni potpredsednik kompanije Hyundai Motor je izjavio: „Jedan potpuno nov model automobila u samo par godina može biti zastareo, zbog toga se jednostavno ne možemo isključivo ograničiti na ekološka vozila. Da bi se održala stopa rasta, kao globalni brend moramo razmisliti o tradicionalnom načinu poslovanja i poslovnog modela. Mi sebe ne vidimo samo kao automobilsku kompaniju, već i kao kompaniju koja pruža svojim klijentima i uslugu. Sa IONIQ projektom ćemo postaviti novu paradigmu i dalje učvrstiti poziciju kompanije Hyundai Motor kao jednu od najvrednijih svetskih brendova.“
Potvrđujući dostignuće kompanije, gospodin Mike Rocha, globalni direktor za procenu vrednosti brenda iz Interbranda je rekao: „Tokom protekle godine, Hyundai je još jednom redefinisao svoje granice uvođenjem IONIQ modela. Uvođenjem linije Genesis i pružanjem inovativnih iskustava kao što su Hyundai Motorstudio Digital postignuta je bolja prepoznatljivost identiteta brenda. Radujemo se narednoj godini rasta za Hyundai kao preteče buduće mobilnosti. "
Šireći dalje domet brenda, Hyundai Motor je u septembru 2015-te lansirao svoj podbrend, sa oznakom 'N', koja je namenjena modelima automobila visokih performansi. Cilj je da intuitivna vozila visokih performansi, koja su zabavna za vožnju, budu dostupna i širem krugu kupaca. Modeli RM16, Hyundai N 2025 Vision, Gran Turismo i RN30 koncepti predstavljeni u 2016. godini koji su inspirisani strašću brenda ka visokim performansama prerašće u prvi model, Hyundai N model.
Hyundai Motor - rangiranje brenda u zadnjih deset godina ( Interbrand)
Godina |
Ukupno |
Vrednost brenda ($bn) |
2016 |
35 |
12.5 |
2015 |
39 |
11.3 |
2014 |
40 |
10.4 |
2013 |
43 |
9.0 |
2012 |
53 |
7.5 |
2011 |
61 |
6.0 |
2010 |
65 |
5.0 |
2009 |
69 |
4.6 |
2008 |
72 |
4.8 |
2007 |
72 |
4.5 |
2006 |
75 |
4.1 |
Automobilska industrija top 10 za 2016.
Rang |
Kompanija |
Vrednost brenda ($bn) |
1 |
Toyota |
53.6 |
2 |
Mercedes-Benz |
43.5 |
3 |
BMW |
41.5 |
4 |
Honda |
22.1 |
5 |
Ford |
12.9 |
6 |
Hyundai |
12.5 |
7 |
Audi |
11.8 |
8 |
VW |
11.4 |
9 |
Nissan |
11.0 |
10 |
Porsche |
9.5 |
Rangiranje ,,Interbrand-a’’ se izračunava uzimajući u obzir finansijske bilanse stanja kompanija u kombinaciji sa marketinškim aktivnostima, takođe uzimajući u obzir i potencijalni profit svakog brenda.
Preporuči nas: