Na nedavno završenoj regionalnoj konferenciji distributera automobilskog brenda Hyundai, održanoj u Dubrovniku, Hyundai Srbija je osvojio prestižnu nagradu koju Hyundai Motor Company dodeljuje za najveća dostignuća u oblasti razvoja brenda. Slavcu Habiču, generalnom direktoru Hyundai Srbijaa, nagradu je uručio gospodin Simon Jeoung, generalni direktor Hyundai kancelarije za CIS i Istočnu Evropu.
Nedavnim uvođenjem najnovijih standarda brenda u oblasti spoljnog i unutrašnjeg korporativnog obeležavanja Hyundai centra u Beogradu kao i standarda usluge u prodaji i postprodaji, svrstali su Hyundai Srbija u vodeće distributere Hyundai brenda u regionu.
Hyundai u Srbiji spada među prvih 5 brendova po prodaji sa tržišnim udelom od oko 8%, dok je najveći držni udeo od 9,1% za poslednjih 25 godina koliko brend postoji na tržištu Srbije ostvaren 2014. godine.
Kompanija Hyundai Motor Group, raspolaže inovativnom poslovnom strukturom sposobnom da zaokruži čitav proizvodni sistem od čelika do gotovih automobila. Angažovanjem osam fabrika širom sveta i sedam dizajnersko - tehničkih centara širom sveta, u 2015. godini prodato je 4,96 miliona vozila globalno. Hyundai Motor Company nastavlja svoj razvoj kako bi poboljšala proizvodni line up lokalizovanom proizvodnjom modela u nastojanju da ojača svoju vodeću poziciju u razvoju nove tehnologije, započevši prvi svetski pogon masovne proizvodnje vozila sa motorima na vodonik, posebno kada je u pitanju model Tucson.
Preporuči nas: