Hyundai kao zvanični automobilski sponzor ovogodišnjeg Evropskog prvenstva u fudbalu uporedo sa početkom ovog velikog sportskog događaja otvorio je vrata svojih fan parkova širom Evrope. Hyundai fan parkovi otvoreni su u osam Evropskih gradova od Madrida do Moskve i pružaju navijačima svih uzrasta mogućnost za odličnu zabavu pre, u toku i posle fudbalskih mečeva.
U centru pažnje fudbalskih fanova širom sveta ovog leta biće Evropsko prvenstvo u fudbalu koje je upravo u toku. Hyundai kao zvanični automobilski sponzor ovogodišnjeg Evropskog prvenstva u fudbalu u osam gradova širom Evrope otvorio je svoje fan parkove u kojima će fudbalski fanovi moći da prate utakmice svojih omiljenih timova, da u odličnoj atmosferi navijaju za njih ali i da se zabave pre i posle svake utakmice. Hyundai fan parkovi će za vreme ovogodišnjeg Evropskog prvenstva u fudbalu biti otvoreni u sledećim gradovima i zemljama: Prag /Češka republika/, Pariz /Francuska/, Dortmund i Berlin /Nemačka/, Torino /Italija/, Moskva i Sankt Peterburg /Rusija/ i Španija. Hyundai fan parkovi su otvoreni 8. juna kada je i počelo Evropsko prvenstvo u fudbalu i tokom celog prvenstva predstvaljaće odlično mesto za praćenje utakmica, navijanje i zabavu svih ljubitelja fudbala.
Mark Hall direktor marketinga Hyundai Motor Europe povodom otvaranja Hyundai fan parkova rekao je: ''Ovo je bila fantastična fudbalska sezona širom Evrope i značajna godina za Hyundai koji je uveo mnogo novih proizvoda na Evropsko tržište: i40, novi i30 i redizajnirani i20. Ne postoji bolji način da ovogodišnje akcije Hyundaija u Evropi dovedemo do vrhunca od otvaranja naših fan parkova.''
Navijači će utakmice u Hyundai fan parkovima moći da prate putem impresivnih LED ekrana čija veličina iznosi oko 60 m2 i koji će svim navijačima, čak i u najvećim gužvama, omogućavati najbolji mogući pregled. Odličan pregled utakmice i pozitivna navijačka atmosfera će doprineti da se posetioci Hyundai fan parkova osećaju kao da se nalaze na samim utakmicama.
Pre početka i nakon završetka utakmica kao i u toku poluvremena navijači će biti u prilici da se zabave putem mnogih 3D igara koje će biti na raspolaganju svim posetiocima Hyundai fan parkova. Na licu mesta će biti i predstavnici Hyundaija koji će posetiocima predstavljati svoje najnovije modele namenjene Evropskom tržištu.
Hyundai je partner UEFA više od 12 godina, a EURO 2012 je četvrto uzastopno Evropsko prvenstvo na kome je kompanija Hyundai ostvarila značajnu ulogu kao zvanični automobilski sponzor. Hyundai je obezbedio 366 vozila za prevoz timova, poznatih ličnosti i zvaničnika ovogodišnjeg Evropskog prvenstva u fudbalu.
Preporuči nas: