Hyundai je već drugu godinu za redom automobilski brend koji najbrže raste, na osnovu istraživanja poznate konsultanske kuće ''Interbrand''. Hyundai Motor Company je na listi 100 svetski najpoznatijih marki zauzeo 61 mesto i u odnosu na prethodnu godinu svoju poziciju poboljšao za čak 4 mesta a vrednost brenda Hyundai je u odnosu na prethodnu godinu porasla za čak 19,3 % što je ujedno i najveća stopa rasta vrednosti brenda u poređenju sa 11 automobilskih brendova koji se nalaze među ''100 Best Global Brands''.
Poslednjih godina vrednost brenda Hyundai vrtoglavo raste. Na Interbrandovu listu 100 svetski najpoznatijih marki Hyundai je ušao 2005. godine kada je zauzimao 84. mesto i kada je vrednost brenda iznosila 3,5 milijardi dolara. U 2011. godini Hyundai zauzima 61. mesto među 100 svetski najpoznatijih marki a procenjena vrednost Hyundai brenda u ovoj godini je čak 6 milijardi dolara.
Prosek rasta 11 automobilskih kompanija koje se nalaze među 100 najpoznatijih svetskih marki je 8,1% dok je prosečna stopa rasta svih brendova koji se nalaze među ''100 Best Global Brands'' svega 2,6%. Međutim, vrednost brenda Hyundai je u odnosu na prethodnu godinu porasla za čak 19,3%. Hyundai je više nego udvostručio stopu rasta vrednostibrenda u odnosu na period od pre 2005. godine.
Na povećanje vrednosti Hyundai brenda uticao je pre svega kvalitet Hyundai vozila ali i novi dizajn, bezbednosne karakteristike, smanjeno emitovanje štetnih gasova i slično. Značajan doprinos rastu vrednosti brenda dala je i nova filozofija kompanije koja se najbolje ogleda u novom sloganu ''New Thinking. New Possibilities.'', finansijski rezultati ali i marketinške aktivnosti koje kompanija Hyundai sprovodi širom sveta.
Preporuči nas: