Hyundai je od strane kompanije ''Interbrand''-svetski poznate konsultanske kuće proglašen za jedan od najboljih svetskih ''zelenih'' brendova imajući u vidu Blue drive ekološku liniju proizvoda i strategiju kompanije i njenog rukovodstva vezanu za razvojnu tehnologiju vozila sa 0 emisijom CO2.
Smanjenje emisije štetnih gasova je postala jedna od ključnih tema kada je reč o automobilskoj industriji ne samo u svetu nego i kod nas pa se sve veći broj konsultanskih kuća bavi analizom koje kompanije i u kojoj meri vode računa o očuvanju životne sredine. Prema istraživanju konsultanske kuće ''Interbrand'' Hyundai se našao na samom vrhu liste kompanija koje na razne načine nastoje da očuvaju životnu okolinu. ''Interbrand'' je u svom poslednjem izveštaju svrstao Hyundai na 11 mesto u kategoriji 50 najboljih svetskih ''zelenih'' brendova i na 4 mesto među 7 automobilskih brendova koji su anketirani.
''Interbrand'' je u svom izveštaju objavio i sledeće: ''Hyundai je nedavno ostvario značajan napredak u vezi sa utrošnjom agregata, GHG emisijom, vodom, otpadom i toksičnim izduvnim gasovima''.
Izveštaj ''Interbrand'' konsultanske kuće je urađen na osnovu 10.000 ispitanika iz 10 zemalja, i na osnovu izveštaja o aktivnostima svake kompanije pojedinačno koji je dobijen na osnovu mišljenja ispitanika.
Kompanije su ocenjivane i na osnovu svojih zalaganja za očuvanje životne sredine, strategije napretka i na osnovu programa vezanih za društvenu odgovornost koje su kompanije osmislile.
Hyundai Blue drive je pokrenut još 2008. godine i obuhvata sve eco-friendly tehnologije i proizvode koji doprinose nižoj emisiji štetnih gasova.
Preporuči nas: