Logotip Hyundai
U aprilu 2011. godine prodaja Hyundai automobila na Evropskom tržištu porasla je za 28,4% u poređenju sa istim mesecom 2010. god. u momentu kada je celokupna prodaja automobila u Evropi u istom mesecu pala za 4,1% pokazuju prodajni izveštaji na Starom kontinentu. Sudeći po ovim pokazateljima brend Hyundai u Evropi doživljava veliku ekspanziju.
Ulaganje Hyundaija u Evropsko tržište, i prilagođavanje potrebama evropskog kupca nesumnjivo su dali svoje rezultate pokazuju najnoviji prodajni izveštaji.
U prva četiri meseca ove godine Hyundai beleži rast prodaje od 5,6% dok ukupno Evropsko tržište beleži pad od 2,7% pokazuju rezultati ACEA-e (Evropska asocijacija proizvođača automobila).
Što se tiče strukture prodaje Hyundaija po modelima najprodavaniji su svakako modeli koji nose prefiks i, tačnije predstvanici sada već čuvene i generacije: pre svega modeli i10, i20 i i30, ali odmah iza njih je i najnoviji Hyundaijev predstvanik u SUV segmentu ix35 koji je za kratko vreme postao pravi miljenik kupaca u Evropi.
132.464 prodata automobila u prva četiri meseca 2011. godine i 34.125 prodata automobila u aprilu je bilans Hyundaija u ovoj godini kada je u pitanju Evropsko tržište.
Preporuči nas: