Američki kupci najviše vole Hyundai
Po nedavno saopštenim rezultatima istraživanja sprovedenih među 27.000 vlasnika novih automobila, kupljenih u Sjedinjenim Američkim Državama u septembru, oktobru i novembru prošle godine, Hyundai je dobio najviše ocene za kvalitet za tri modela – veliku limuzinu Azera (u Evropi Grandeur), miniven Entourage i kompaktni SUV-a Santa Fe.
Kompanija Strategic Vision, formirana 1972. u San Dijegu, u Kaliforniji, od 1995. sprovodi opsežna istraživanja među vlasnicima novih automobila, u kojima se, osim kvaliteta, ocenjuju i emocionalna vezanost kupca za proizvod, kao i opšte zadovoljstvo vlasnika i korisnika. Total Quality Index se, inače, formira na osnovu bodovanja 19 različitih kategorija-produkcionih aspekata novog vozila odabranog za ocenjivanje.
Sa najvećim Total Quality Indexom za tri modela, Hyundai je u ocenjivanjima kupaca za 2007. ispred renomiranih konkurenata iz Japana, SAD i Nemačke, a samo još jedan proizvođač je za tri modela stekao najviši TQI rejting.
«Uspeh Hyundaija u ocenjivanjima za 2007. nije nikakvo iznenađenje ni za kupce ni za konkurenciju, ali ni za sam rukovodeći tim ove kompanije, koji donosi vrlo mudre strateške odluke – od atraktivnog dizajna, do najmodernijih rešenja u pogonskim sklopovima novih modela», kaže osnivač i predsednik Strategic Vision korporacije,dr Darrel Edwards.
«Strategic Vision Total Quality Index pokazuje da su Azera, Entourage i Santa Fe visoko kvalitetna vozila, sa snažnom privlačnošću», kaže potpredsednik za razvoj proizvoda i strateško planiranje u Hyundai Motor America, John Krafcik. «Svi mi u Hyundai korporaciji se trudimo da postignemo najviše rezultate u dizajnu, kvalitetu i sigurnosti vozila, kao i da kupcima pružimo najviše za uloženi novac. Rezultati istraživanja Strategic Vision pokazuju da vlasnici naših vozila uvažavaju i visoko vrednuju naš poslovni recept", dodaje gospodin Krafcik.
Preporuči nas: